Ads 468x60px

ВЕЛИСЛАВА КРЪСТЕВА

ВЕЛИСЛАВА КРЪСТЕВА

петък, 15 февруари 2008 г.

***

Някой протегна
ръка и изгаси
светлината.
В тъмното съм

объркана.
Търся изхода,
но намирам леглото.
Не това ми е
нужно.


***
Времето на
пречистването.
На зачертаните
мъже,
на отстранените
приятели,
на ампутираните
чувства,
на затръшнатите
врати.
За да се отвори място
на
новото
вписване.


***
Като ранена птица
замятам крило.
Планирах да съм орлица.
Оказа се много
по-трудно,
отколкото съм
допускала.
Врабче, лястовичка,
синигерче,
или просто квачка.

***
Стегнато и кратко.
По войнишни.
Трудно ми е
и
плача.
По момичешки.


***
Понякога силата е
в мен.
Понякога забравя
да ме открие
или
скита, мръсницата,
по чужди дши
и не пита за
нуждата,
блудната.

***
Полудях напълно.
Прописах.
Сто години закъснение...

Няма коментари:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text